2011/01/22

Ny bloggdesign och ölkällar(läs garderob)-inventering! och lite allmänt skitsnack

Som ni ser har det blivit en ny design på min blogg, lite bättre än den totalvita saken jag hade innan. Jag medger att den till största delen består av en färdig mall från blogger, men den är inte mindre snygg för det :P

Annars har jag spenderat en liten stund idag med att inventera min lilla ölgarderob. De flaskor jag ämnar spara ett litet tag så de får tid på sig att utvecklas. Listan växer visserligen för var dag som går, men som det ser ut nu har jag 20 olika öler på lagring, vissa har jag dubletter på också.
Klicka för större bild

Utöver detta så är det idag ett helt år sedan jag och flickvännen kom till Danmark och Odense och detta ska självklart firas! Först kinamat och lite öl där jag planerar att öppna antingen Older Viscosity eller Cuvée de Tomme (kanske båda :D ) här i lägenheten och sedan bär det av till kollegiebaren för lite... sämre öl, men desto trevligare stämning.

1 kommentar:

  1. Har du en bourbonsfatslagrad Mikkeller George? Din fucker. Jag får börja kolla i min kalender, Odense Road Trip 2.0 måste ordnas snart... det vore ju inte juste att lämna dig ensam med all den ölen, du skulle ju kunna få leverskador, bäst att jag hjälper till. För övrigt går din bild inte att förstora, men jag lyckades tyda den ändå :p

    SvaraRadera