2011/03/06

Min åsikt äro ändrad!

I ett tidigare inlägg där jag bland annat listade förra årets sämsta öl, hävdade jag att denna sämsta öl var Dieu du Ciel:s Dernière Volonté. I detta inlägg rättar jag mig och säger att nej, jag hade fel. Den flaskan jag drack förra året måste otvivelaktigt varit skadad på något sätt, för den smakade rätt ut sagt skit. Men denna öl jag dricker nu är inte på något sätt lik den öl jag drack förra året, denna öl är en extremt balanserad och välsmakande trippel. Jag vill nästan gå så lång och säga att det är en av de bättre ölen ur trippel-kategorin jag har druckit... det du!

PS: Är också otroligt överförtjust i den fantastiska gyllene färgen som ölen har.

2 kommentarer:

  1. Kul att du fick en korrekt!! Visst är den grym.

    Mvh Mattias
    Wicked Wine
    http://www.wickedwine.se/Derniere-Volonte.htm

    SvaraRadera
  2. Helt klart. Blev ytterst nöjd med resultatet. Förr eller senare kommer det garanterat skaffas fler :D

    SvaraRadera