2010/06/11

Nattlig blogg-melankoli

Sitter här framför datorn mitt i natten (eller ja... typ) i utkanten på Odense och har småtråkigt. Tentan drar sig allt närmare och närmare och jag undrar på allvar ifall jag inte kommer bli smågalen av dels den absurt omfattande embryologin och dels av vartenda liten fjant som trallar omkring lyrisk på Facebook och skriver om hur livet är underbart på sommarlovet. Jag brukar inte se mig som en direkt mordisk person. Normalt sett är jag bara allmänt aggressiv, nu känns det dock som om den känslan har övergått till att börja vässa min machete som törstar efter tonårsblod... eller något i den stilen.

Väntar för tillfället på att ett par avsnitt av Monty Python's Flying Circus ska laddas ner, oh my vad jag törstar efter underbar komik just nu, ska bli underbart. Dock vad jag törstar mest efter är nästa veckas besök till Mikkellers bar i København (jag är semi-dansk nu, måste skriva korrekt ;) ). Dark Lord, Dark Horizon 1st Ed., Kaggen, Utopias, Angel's Share, Westvleteren 12, Speedway Stout, Tactical Nuclear Penguin... killen har allt. Jag ser på allvar inte hur jag kommer undkomma med en nota på mindre än 700-800 kronor. Tanken på att Dark fucking Lord finns 1,5h från min nuvarande position är bara smått galenskapsframkallande.


VILL HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar